جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مدیران

حوزه/ مدیران مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی طی جلسه‌ای با حضور معاونان حوزه علمیه استان، به بیان مشکلات و تبادل نظر برای حل و فصل آن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مدیران مدارس علمیه استان آذربایجان‌ شرقی، پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مدیریت حوزه‌ استان برگزار شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی از سوی مدیران مطرح گردی و برای حل و فصل این مشکلات تبادل نظر و هم‌فکری میان مدیران و معاونان حوزه علمیه استان انجام شد.

حجت‌الاسلام مرتضی قربانی، معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی،‌ در این جلسه برگزاری منظم جلسات مدیران را ضروری دانست و افزود: برای شناسایی و حل مشکلات موجود در سطح مدارس و حوزه‌های علمیه استان،‌ برگزاری منظم جلسات با حضور مسؤولان مدارس ضروری است و این موضوع باید مد نظر قرار گرفته و مسائل مطروحه در این جلسه در جلسات شورای‌ استانی طرح و تصمیمات اخذ شده در جلسات آینده، به اطلاع مدیران خواهد رسید.

همچنین در ادامه این جلسه معاونت‌های مدیریت حوزه علمیه استان به بیان مسائل معاونت مورد نظر خود با مدیران مدارس علمیه استان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha