پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله طه محمدی در اجلاس نماز

آیت الله طه محمدی گفت: هر چه به حقیقت نماز نزدیک تر شویم، جاذبه های بیشتری از برای ما روشن خواهد شد و در کنار آن نگرش و عقیده مردم نیز نسبت به نماز بهتر از وضع موجود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، ظهر امروز در اجلاس استانی نماز با اشاره به حضور اکثر مدیران و روحانیون استان در این اجلاس، گفت: کمتر برنامه ای را می توان نام برد که با این شور و کیفیت برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: همه این جمله را شنیده اند که «از تو حرکت و از خدا برکت»، بنابراین باید در برگزاری این گونه همایش ها تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا به بهترین کیفیت اجرا شود.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: همچنان که اگر خداوند و اهل بیت(ع) را نشناسیم نمی توانیم از آن ها به درستی تبعیت کنیم، اگر با نماز آشنا نشویم، برپا داشتن آن کاری بسیار سخت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، آشنایی با اصل نماز را یکی از موضوعات مهم برشمرد و گفت: یکی از دلایلی که برخی از مردم به سمت نماز جذب نمی شوند، آن است که جایگاه نماز در جامعه به معنای واقعی شناخته شده نیست.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: هر چه به حقیقت نماز نزدیک تر شویم، جاذبه های بیشتری از برای ما روشن خواهد شد و در کنار آن نگرش و عقیده مردم نیز نسبت به نماز بهتر از وضع موجود خواهد شد.

امام جمعه همدان در پایان اظهار کرد: متاسفانه دید موجود نسبت به نماز سطحی و گذرا است و نتیجه آن هم این خواهد بود که نه خودمان از نماز لذت می بریم و نه دیگران هوس می کنند به این سمت بیایند و از این لذت بهره مند شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha