جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: یاد محبت خداوند، بذر محبت را در دل انسان می‌کارد؛ محبت خداوند ریشه تمامی خوبی‌هاست و هر کس محبت خداوند را در دل داشته باشد تمامی خیرات زمین و آسمان و دنیا و آخرت را دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین  فرحزاد امشب در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم کار خداوند به‌صورت دائم فرستادن درود و صلوات و رحمت به پیامبر(ص) و آل نبی گرامی اسلام است.

وی افزود: بعضی از اذکار حالت خاص و در زمان خاص و مربوط به اماکن خاصی است اما ذکر شریف صلوات برای همه حالات و مکان‌ها و برای همه اقشار جامعه است.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: کلید باز شدن درب بهشت گفتن ذکر شریف لا اله الا الله است که ذکری سنگین است و کسیکه با اعتقاد کامل این کلمه طیبه و دژ محکم الهی را بگوید تمامی موانع و حجاب‌ها را از بین می‌برد تا اینکه صاحب و گوینده ذکر را به خدا برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد یادآور شد: در حقیقت ذکر بلند صلوات باطن لطیف ذکر سنگین لا اله الا الله است که توسط اهل‌بیت(ع) به انسان‌ها آموزش داده‌شده است.

کارشناس معارفی حرم بانوی کرامت تأکید کرد: بر اساس دستورات علمای عرفانی، ذکر صلوات، شکرگزاری نسبت به نعمات الهی می‌تواند انسان را به محبت واقعی خداوند برساند و بت درون انسان شکسته شود و موانع و حجاب‌ها برداشته شود.

وی افزود: یاد محبت خداوند، بذر محبت را در دل انسان می‌کارد؛ محبت خداوند ریشه تمامی خوبی‌هاست و هر کس محبت خداوند را در دل داشته باشد تمام آنچه در زمین و آسمان و دنیا و آخرت وجود دارد را در درون خود دارد.

استاد حوزه علمیه گفت: مؤمن واقعی کسی است که بیشترین و شدیدترین محبت واقعی را نسبت به خداوند داشته باشد و این بالاترین مرتبه و ارزش واقعی یک انسان است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha