پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از سایت اسلام پلاس

حوزه/ حجت الاسلام راد مرد گفت: سایت اسلام پلاس در بخش احادیث با ۲۵۰۰ روایت با ۸ زبان فارسی، عربی،انگلیسی، اسپانیائی، روسی، چینی، اردو و فرانسوی در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسین راد مرد رئیس موسسه ائمة الهدی، پنج شنبه شب در مراسم رونمایی از سایت اسلام پلاس در مجتمع امین قم بیان داشت: نشر بین‌المللی معارف اسلامی بزرگ ترین دغدغه ما در موسسه ائمة الهی است.

وی تصریح کرد:  ما در حوزه علمیه قم که مکان تجمیع معارف اهل بیت(ع) است از حیث محتوای اسلامی کم نداریم و آنچه که نیاز است نشر معارف الهی در عرصه بین‌المللی است.

رئیس موسسه ائمة الهدی گفت: اگر بشریت محاسن کلام اهل(ع) را درک کند، قطعا تاثیر خواهد پذیرفت و این یکی از سیاست های عرضه محتوی با استفاده از فناوری روز در موسسه ائمه الهدی است.

وی اظهار داشت: در ابتدای شکل گیری موسسه ائمة الهدی برای اینکه قوت خوبی در حوزه ترجمه داشته باشیم از جناب آقای راستی تبار کمک گرفته ایم و وی با علاقه ای که به قرآن و اهل بیت(ع) داشت این حرکت را آغاز کرد.

حجت الاسلام رادمرد گفت: سایت اسلام پلاس در بخش احادیث با 2500 روایت با 8 زبان فارسی، عربی،انگلیسی، اسپانیائی، روسی، چینی، اردو و فرانسوی در حال فعالیت است.

وی افزود: تمام تلاش ما این بود که در حوزه های تخصصی از دوستان طلبه استفاده کنیم و شش محصول در حال پیگیری است که اولین محصول اسلام پلاس کتاب حدیث زندگی است 

رئیس موسسه ائمة الهدی در پایان گفت: این صحیح است که سایت‌ها قدیمی شده‌اند و شبکه های اجتماعی جایگزین سایت‌ها شده‌اند؛ اما اسلام پلاس می‌تواند الگویی مناسب برای انتقال مفاهیم به شبکه اجتماعی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha