پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشجویان مسلمان انگلیسی ۱ میلیون یورو جمع آوری کردند

حوزه/ در هفته خیریه که در انگلستان برگزار شد، دانشجویان مسلمان در اهدای کمک های مالی رکورد جدیدی ثبت کرده وبیش از ۱ میلیون یورو به این کمپین اهداء شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، دانشجویان مسلمان از سرتاسر بریتانیا به رکورد جدیدی در جمع آوری کمک های مالی برای امداد اسلامی در هفته خیریه رسیدند. در کمپین سالانه «هفته خیریه» که در روزهای 22 تا 28 اکتبر برگزار شد مسلمانان انگلیسی موفق به جمع آوری بیش از 1 میلیون یورو کمک مالی شدند.

دانشجویان مسلمان فعالیت های مختلف دیگری نیز برای جمع آروی کمک های مردمی انجام دادند؛ در کنار جمع آوری کمک ها، دانشجویان و تجار محلی در پروژه های مختلف اجتماعی داوطلب شدند. از دیگر فعالیت های این هفته، تلاش همگانی مسلمانان به منظور ترویج وحدت و یکپارچگی در میان اعضای جامعه و اجتماعات اسلامی بود.

رقم نهایی کمک های جمع آوری شده در هفته خیریه، در مراسم سالانه ای که 25 نوامبر در زمین کریکت اجباستون واقع در بیرمنگام برگزار شده بود اعلام گردید.

دکتر واجد اختر که یکی از داوطلبان امداداسلامی، بنیانگذار هفته خیریه بوده گفت: اینکه موفق شدیم بیش از 1 میلیون پوند در هفته برای خیریه جمع آوری کنیم، دستاورد فوق العاده ای است.

وی افزود: این کمپین نشان می دهد که ما با اتحاد و همکاری یکدیگر به چه دستاوردهایی می رسیم و اگر به نیازمندان کمک کنیم می توانیم دنیای بهتری برای خودمان بسازیم.

 

گفته می شود رقم نهایی کمک رسانی 1 میلیون و 12 هزار یورو بوده است. و دانشجویان کانادایی، قطری، آلمانی، آمریکایی، استرالیایی و آفریقای جنوبی نیز کمک هایی اهداء کرده اند. و با مجموع 360 هزار دلار کمک دانشجویان بین المللی، رقم اهدایی کلی به 1.3 میلیون یورو رسید.

لازم به ذکر است کمک های اهداء شده از سوی دانشجویان صرف پروژه های مختلف حمایتی برای کودکان توسط امداد اسلامی در انگلستان و سرتاسر جهان خواهد شد؛ این مراسم نخستین بار در سال 2003 توسط یک گروه از دانشجویان در لندن آغاز شد و از آن زمان بیش از 7 میلیون یورو کمک مالی جمع آوری شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha