پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قمی

اختصاصی حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: اعتراف دست جمعی به واقعیت تلخ ادا نکردن حق نماز و صرف‌نظر عملی از این باب رحمت لایزال پروردگار، شاید علاج این‌همه کوتاهی نباشد، اما گام نخست حرکت جمعی در مسیر مداوای دردهای اساسی فردی و اجتماعی‌مان می‌تواند باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در پیامی به مناسبت برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز»، که روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود، ادا نکردن حق نماز را یک واقعیت تلخ دانست.

متن پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری «حوزه» قرار گرفته، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اعتراف دست جمعی به واقعیت تلخ ادا نکردن حق نماز و صرف‌نظر عملی از این باب رحمت لایزال پروردگار، شاید علاج این‌همه کوتاهی نباشد، اما گام نخست حرکت جمعی در مسیر مداوای دردهای اساسی فردی و اجتماعی‌مان می‌تواند باشد.

با جمع خادمین سازمان تبلیغات اسلامی عهد کرده‌ام در اجتماعِ هِمَم مؤمنین، برای اثاره‌ی ظرفیت «مساجد» کشور به‌عنوان اولویت نخست مواجهه و مبارزه‌ی توحیدی و انقلابی‌مان، اراده و سعی و جهدی متفاوت به میان میدان بیاوریم؛ برای اقامه‌ حقیقی صلاه. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha