چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه نکا

حجت الاسلام لائینی با بیان این که علما و روحانیت همواره نقش بسیار مهمی در تحکیم وحدت در جامعه داشتند، گفت: امروز مهم ترین راه برون رفت جامعه از مشکلات و بحران ها وحدت ملی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی که با حضور مبلغان دینی و روحانیان شرق استان برگزار شد با اشاره به این که روحانیت همواره ملجا و پناهگاه امنی برای مردم بوده، گفت: روحانیت هیچ جدای از مردم نبوده و همین امر عامل محبوبیت این قشر در  جامعه اسلامی بوده است.

وی با بیان این که حفظ و تبلیغ دین مهم ترین رسالت روحانیت در طول تاریخ بوده است، افزود: روحانیت برای حفظ دین تلاش های بسیاری انجام داده و جایگاه امروز اسلام ناب مرهون تلاش ها و مجاهدت های علما و روحانیت است.

حجت الاسلام لایئنی با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را برای نابودی دین و ارزش های الهی در جامعه اسلامی به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: اما تلاش علما و روحانیت موجب خنثی شدن توطئه ها و نقشه های دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام اسلامی مورد هجمه های گسترده دشمنان دین است، بیان داشت: روحانیت با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه اسلامی همواره مانعی بزرگ در برابر اهداف دشمن بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان این ملت برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش های دینی هم قسم شده اند، خاطرنشان کرد: روحانیت باید در شرایط فعلی جامعه را در مسیر وحدت  ملی تشویق کند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که علما و روحانیت همواره نقش بسیار مهمی در تحکیم وحدت در جامعه داشتند، تصریح کرد: امروز  مهم ترین راه برون رفت جامعه از مشکلات و بحران ها وحدت ملی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با تفرقه میان مردم و مسوولان تلاش می کند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند، افزود: روحانیت باید با تقویت حضور خود در جامعه، مسیر را برای تقویت شاخص های وحدت در جامعه فراهم کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران به تلاش دشمنان داخلی و خارجی در  نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و تطهیر رژیم سابق خاطر نشان‌کرد: روحانیت آگاه و با بصیرت باید با روحیه انقلابی ضمن دفاع منطقی و مستدل از دستاوردهای نظام اسلامی، توطئه دشمن را نیز خنثی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha