پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور طلاب جامعه‌الزهرا(س) در گردهمایی فارغ‌التحصیلان معارف اسلامی تهران

حوزه/ گردهمایی فارغ التحصیلان معارف اسلامی تهران با حضور فعالان فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در عرصه خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم ملیحه عرب خزائلی عنوان کرد: در ایام ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و امام صادق علیه‌السلام گردهمایی جمعی از فارغ‌التحصیلان معارف اسلامی در دانشگاه شهید مطهری تهران با حضور جمعی از بانوان طلبه مقیم تهران برگزار شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی که فرمودند: «امروز زن ایرانی می تواند مدارج علمی را با حفظ عفاف، حجاب و وقار خود طی کند و در میدان علوم و آگاهی‌های دینی وارد شود بدون آنکه با مانعی روبرو گردد»؛ اداره کل امور طلاب تلاش می‌کند تا ظرفیت‌های فرهنگی در عرصه خانواده را شناسایی کرده و در این عرصه حضور فعال داشته باشد.

عرب خزائلی تصریح کرد: دستاورد اصلی این برنامه، شناخت حلقه‌های ارتباطی مؤثر در بین فعالان عرصه خانواده با  اداره کل امور طلاب و شناسایی ظرفیت‌های عمیق فرهنگی متخصص در حوزه  خانواده در کلان‌شهر تهران بود.

وی یادآور شد: آگاهی از جدول برنامه فعالیت‌ها در زمینه خانواده اسلامی به سبک آیات و روایات و همچنین بررسی آسیب‌ها، مهارت همسرداری، تربیت کودک و زمان‌بندی اجرای کارگاه‌های مهارتی در عرصه ازدواج با شناسایی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در تهران از  دیگر اهداف این گردهمایی بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با اداره کل امور طلاب و خانواده با شماره ۰۲۵۳۲۱۲۶۳۲  تماس بگیرید.  

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha