جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست صمیمانه جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت (ع)

حوزه/ اگر مداحان ما در مورد وقایع کوفه و کربلا وقت بگذارند و بیشتر کار کنند تاثیر زیادی را در بین مردم ایجاد می کنند و خیلی از زوایای این واقعه تاریخی روشن می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ اولین نشست صمیمانه جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، حاج مهدی سلحشور دبیر جامعه ایمانی مشعر، حاج سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج)، استاد سید مهدی حسینی و مداحان و شعائر جوان اهل بیت(ع) در بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام  والمسلمین علیرضا پناهیان  در این مراسم گفت: امروز شرایط ظهور امام زمان(عج) هنوز فراهم نشده است زیرا رابطه های مردم با یکدیگر نزدیک نشده است. حضور مداحان و سخنرانان امروز کار بزرگی است و باید بیشتر به کار آن ها پرداخته شود.

وی  به تبیین جای گاه ستایش گری در انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان پرداخت و گفت: امروز مداحان ما باید پرورش یابند و حجاب و موضوعات مذهبی را ترویج دهند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: امروز مداحان و مداحی های ما جهانی شده است و بسیار تاثیر گذار است. آیا ما امروز مداحی در باب حرمین داریم؟ این مداحی ها بسیار در شکست دشمن تاثیرگذار است. ما چرا در مورد اربعین مداحی و فیلم نمی سازیم؟ ما می توانیم تاثیر مداحی ها را چندین برابر کنیم.

وی عنوان داشت: اگر مداحان ما در مورد وقایع کوفه و کربلا وقت بگذارند و بیشتر کار کنند تاثیر زیادی را در بین مردم ایجاد می کنند و خیلی از زوایای این واقعه تاریخی روشن می شود.

حجت الاسلام  والمسلمین پناهیان با بیان اینکه مداحان خیلی می توانند در جهت تربیت، رشد و انقلاب اسلامی حرکت کنند، گفت: نباید برخی مسائل را بصورت صریح در سخنرانی ها و مراسمات گفته شود. باید طوری رفتار کنیم که همه اقشار به سخنرانی و مداحی توجه کنند.

 امروز همه مداحان یک جا نباید حضور داشته باشند و مکان های مختلفی را برای مداحی انتخاب کنند فلذا مداحان با روضه و مداحی خاص می توانند خیلی ها را جذب و عاشق دین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha