جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ضد انقلاب و جریانات منحرف در فضای مجازی با ایجاد شبهه درباره انقلاب اسلامی، اهداف شوم و خطرناک خود را در بین نسل نوجوان و جوان ما دنبال می کنند، لذا ائمه جماعات مساجد باید به خوبی این نقشه های شوم را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، امروز در جلسه هم اندیشی «فضای مجازی و کارکردهای آن»، ویژه ائمه جماعات و فعالان فرهنگی شهرستان قزوین گفت: باید با رصد، تحلیل، طراحی و عملیات حساب شده جریان های مختلفی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستند را شناسایی کرده و به شبهات مطرح شده پاسخ داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضاهای مجازی سبب شده تا مدیریت تولید محتوا و دسترسی کودکان و نوجوانان به آن از عهده والدین، مربیان و مسئولان نهادهای فرهنگی خارج شده و فضای اطلاعاتی بی‌نظم و غیر قابل کنترلی را ایجاد نماید و بر همین اساس بارها مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت بیشتر بر فضای مجازی تاکید نموده اند.

این فعال فرهنگی بیان کرد: ضد انقلاب و جریانات منحرف در فضای مجازی با ایجاد شبهه درباره انقلاب اسلامی، اهداف شوم و خطرناک خود را در بین نسل نوجوان و جوان ما دنبال می کنند، لذا ائمه جماعات مساجد باید به خوبی این نقشه های شوم را خنثی کنند.

 معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: آنچه امروز برای روحانیت رسالت مهم و خطیری محسوب می شود، این که بتواند به شبهات شبکه های مجازی و اجتماعی با استدلال و منابع معتبر پاسخ دهد.

حجت الاسلام نظری به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی  درباره مزایا و معایب فضای مجازی اشاره و بیان کرد: درست استفاده کردن از فضای مجازی می تواند برای ملت ایران برکات خوبی در بر داشته باشد، ولی نباید از تهدیدات و آسیب های آن غفلت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha