سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به این‌که امروز استراتژی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران تغییر یافته است، گفت: امروز دشمن در جنگی بسیار پیچیده‌تر از دفاع مقدس ما را درگیر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با مدیران هیئات جوان خراسان شمالی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف هیئات مذهبی انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی اثرگذار است.

وی با تأکید بر مشارکت و حضور بیشتر جوانان در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی، افزود: فرهنگ و هویت دینی ملت ایران به‌ویژه قشر جوان این کشور قدرت اصلی بازدارنده در مقابل دشمنان نظام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به این‌که امروز استراتژی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران تغییر یافته، اظهار کرد: امروز دشمن در جنگی بسیار پیچیده‌تر از دفاع مقدس ما را درگیر کرده است.

وی با بیان این‌که تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از جنگ نوین استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران با عنوان جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است، خاطرنشان کرد: عملیات نفوذ دشمن در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و حاکمیتی آغاز شده و تلاش دارد تا هویت اسلامی و ایرانی را از ملت بگیرد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: عناصری که تولید قدرت و درنهایت منجر به بازدارندگی در مقابل دشمنان است، همواره همانند خاری بر چشم دشمنان عمل می‌کند، ازاین‌رو استکبار جهانی همواره به دنبال تضعیف این بخش از نظام بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این‌که مطالبه‌گری، نقد منصفانه و بی‌نیرنگ و تلاش برای پیشرفت کشور را ازجمله سیره شهدا بود که باید از سوی جوانان هیئتی و مذهبی دنبال شود، افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند دشمنان نظام می‌خواهند از طریق اقتصاد و معیشت وارد عرصه شوند و مردم را از انقلاب زده کنند و کار به جایی برسد که توان مقاومت و یارای ایستادگی در مقابل آن‌ها را نداشته باشند.

وی در خاتمه با بیان این‌که هیئات مذهبی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دینی در میان نسل جوان جامعه است، گفت: باید از ظرفیت هیئات و تشکل‌های دینی و مذهبی برای ارتقای بعد معنوی مردم به‌ویژه قشر جوان استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha