جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر قدیری ابیانه

حوزه/ نشست گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه در مسجد حضرت زینب سلام الله علیها پردیسان در جمع روحانیون و طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دکتر قدیری ابیانه متخصص علوم سیاسی در این نشست با اشاره به راند آخر جنگ جبهه حق و باطل گفت: ما در شرایط جنگ نهایی جبهه حق و باطل قرار داریم ولی متاسفانه پاره ای از مسئولین اهمیت شرایط کنونی و ظرفیت بسیار زیاد جبهه مقاومت را درک نمی کنند.
وی با شاره به تحولات منطقه ای نیز بیان داشت: طرح هایی می توانستیم در قضیه تغییر موضع قطر و فاصله گرفتن از آل سعود در تعامل با قطر انجام دهیم یا اینکه ما در مورد سوریه و عراق حضور اقتصادی بسیار ضعیفی داریم؛ منطقه ما را فرا می‌خواند این در حالی است که مسئولین ما دنبال غربی ها هستند و آنها هم مدام ما را بازی می دهند. همچنین از طرفی ما جبهه شرق و روسیه و چین را رها کرده ایم و آمریکای لاتین دیگر جولان گاه کالای ایرانی نیست.
وی با اشاره به فراز و فرودهای جبهه حق و خارج شدن افکار عمومی از دست جبهه غرب گرای کشور بعد از شهادت شهید حججی نیز گفت: بعد از شهادت حججی همه چیز به نفع جبهه مقاومت چرخید و متأسفانه در این فضا ناشیانه بحث FATF را مطرح کردند و گفتند هرکس که این کنوانسیون را قبول ندارد پولشوست، در حالی که بزرگترین مصداق پولشوئی قماربازی است و مرکز اصلی قماربازی آمریکاست و آمریکا عضو اصلی و طراح این کنواسیون می باشد.
وی با گلایه از رفتار برخی مسئولین نیز خاطر نشان کرد: چرا یک عده نمی توانند درک کنند که دشمن دنبال طراحی نقشه های خود می باشد و چرا اینقدر نسبت به کفار معاند که دستشان به خون میلیون ها مسلمان در عالم آلوده است خوش بین هستند؟
وی با اشاره به بحثی که در مورد مخالفین FATFمطرح شد نیز اذعان داشت: پول کثیف را باید در اطراف کسانی پیدا کرد که حاضر نیستند مقدار دارائی خود را اعلام کنند.
دکتر قدیری ابیانه با بیان اینکه پیچ بزرگ تاریخی در حال شکل گیری است، گفت: ما در بهترین شرایط منطقه ای و جهان هستیم هم قطر و هم پاکستان دچار تغییر موضع شده اند، تنگه باب المندب دست جبهه مقاومت افتاده است و اسرائیل شکست سنگینی از حماس متحمل شده است و آل سعود به منفور ترین سیستم حکومتی منطقه و ترامپ به منفورترین شخصیت سیاسی دنیا  تبدیل شده است، و مسئولین ما باید از این شرایط نهایت استفاده را داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha