جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تقویت برنامه های دینی و فرهنگی در سطح مدارس با بهره گیری از توان علمی و تبلیغی روحانیت تأکید کرد و گفت: این گونه برنامه ها باید به گونه ای برگزار شود که دانش آموزان از لحاظ اخلاقی و معنوی رشد پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان و معلمان شهرستان نکا با اشاره به تلاش دشمن در ترویج ضد ارزش ها در جامعه اسلامی، گفت: امروز دانش آموزان و نسل جوان جامعه اسلامی مورد هجمه های سنگین دشمنان دین و انقلاب قرار دارند.

مسئول مدرسه علمیه مسجد جامعه نکا بر ضرورت تقویت برنامه های دینی و فرهنگی در سطح مدارس با بهره گیری از توان علمی و تبلیغی روحانیت تأکید کرد و افزود: این گونه برنامه ها باید به گونه ای برگزار شود که دانش آموزان از لحاظ اخلاقی و معنوی رشد پیدا کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری نسل جوان جامعه اسلامی را تهدید می کند، تصریح کرد: تقویت برنامه های دینی و فرهنگی در مدارس بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان با بهره گیری از ابزار ضد فرهنگی تلاش می کنند نسل جوان ما را از مسیر ارزش ها منحرف کنند، بیان داشت: باید با تقویت غنای برنامه های فرهنگی و دینی سدی در برابر توطئه های دشمن ایجاد کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که فعالیت جدی دشمن در عرصه فرهنگی با جدیت دنبال می شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این عرصه مهم دارای ضعف های جدی هستیم و باید با یک برنامه ریزی مدون مانع از تحقق اهداف دشمن شویم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی ارزش های الهی در کشور نهادینه شده است، تصریح کرد: مدارس باید به عنوان خط مقدم ترویج ارزش های دینی و معنوی مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه گسترش روز افزون فضای مجازی، دانش آموزان و نسل جوان را با آسیب های جدی مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: باید با آگاهی دادن به دانش آموزان خطرهای ناشی از این ابزارها برای آنها تبیین شود.

امام جمعه نکا در پایان بر ضرورت اقامه نماز اول وقت در مدارس تأکید کرد و گفت: باید موضوع اقامه نماز جماعت با حضور روحانی در سطح مدارس آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha