پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسین اشتری

​حوزه/ سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مردم استان کردستان سال های متمادی است که به عنوان مرزدارانی غیور از خاک میهن خود حمایت کرده اند و امنیت امروز در این نقطه از کشور مرهون مجاهدت های این دلیرمردان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با حضور سردار سرتیپ حسین اشتری، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار، فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولان و روحانیون، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کردستان برگزار گردید.

سردار حسین اشتری در این مراسم اظهار داشت: این روزها همه به عینه شاهد هستیم که گروهک های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت های دشمنان به ویژه آمریکا و آل سعود دست به قتل و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم منطقه می زنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: با این جود استکبار این کشتارها را با شعار حمایت از دموکراسی و مردم انجام می دهد و تاریخ نشان داده است که در هر عملیات و جنایتی دستان استکبار در میان بوده است.

سردار اشتری اظهار داشت: خوشبختانه وحدتی که امروز در استان کردستان شاهد آن هستیم مثال زدنی است که این را باید از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: مردم استان کردستان سالهای متمادی است که به عنوان مرزدارانی غیور از خاک میهن خود حمایت کرده اند و امنیت امروز در این نقطه از کشور مرهون مجاهدت های این دلیرمردان است.

این مقام انتظامی در پایان سخنان خود اظهار داشت: باید در این شرایط جهانی و منطقه ای قدردان امنیتی که حاصل تلاش نیروهای مسلح کشور است باشیم.

براساس این گزارش، در مراسم امروز، سردار اشتری، در حکمی سردار علی آزادی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کردستان معرفی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha