جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای هماهنگی سازمان تبلیغات فارس

حوزه/ رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس، محرومیت زدایی را یکی از عواملی دانست که باید به آن توجه ویژه ای شود، گفت: باید نسبت به مسائل اقتصادی و گرانی ها و اختلاس ها به شکلی موضوع گیری کنیم که مردم فکر نکنند ما آنان را نادان محسوب کنیم و یا آنان را ناامید کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این مجموعه، اظهار داشت: امسال بنا بر این بوده تا از ابتدای سال برنامه ها به شکلی تنظیم شود تا با محوریت چهلمین سال انقلاب انجام شود.

وی افزود: الزاماتی که در این نقاط با این موضوع وجود دارد بحث گرامیداشت این پیروزی بود که نباید محدود شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: فعالیت ها در سال ۹۷ باید برای گرامیداشت و ایجاد امید آینده و افتخاراتی که ایران به دست آورده دنبال شود.

وی هدف کلی بزرگداشت چهلمین پیروزی انقلاب را ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب در مباحث گوناگون و ارزش ها و عملکردهایی که دستگاه ها داشته اند دانست و عنوان کرد: وظایفی برای کارگروه ها تدارک دیده شده که طی نامه ای به آنان ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به اینکه ترسیم و تدوین کار نامه انقلاب اسلامی و نقاط ضعف و قوت آن باید دیده شود، خاطرنشان کرد: استفاده از فرصت هایی که به وجود می آید می تواند مردم را به آینده انقلاب امیدوار کند.

وی شناسایی سؤالات و پاسخ به شبهاتی که دشمنان پیرامون دستاوردهای انقلاب مطرح می کنند را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: دشمنان با کمک رسانه های بیگانه شبهات بسیاری را ایجاد می کنند که پاسخ به آنان باید روشنگرانه باشد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه نوع توجه به مردم سالاری دینی و توجه به محرومیت زدایی از جمله دیگر مباحثی است که در دستور کار این مجموعه قرار گرفته، ادامه داد: توجه به فضای مجازی از مهمترین مباحثی است که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی، محرومیت زدایی را یکی دیگر از عواملی دانست که باید به آن توجه ویژه ای شود، ابراز کرد: ما باید نسبت به مسائلی اقتصادی و گرانی ها و اختلاس ها به شکلی موضوع گیری کنیم که مردم فکر نکنند ما آنان را نادان محسوب کنیم و یا آنان را ناامید کنیم، وظیفه ما نه انکار و نه شعله ور کردن است، بلکه امیدوار کردن مردم  در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه همدلی مطلوبی بین اهل سنت و شیعیان جنوب استان وجود دارد، عنوان کرد: باید نقش اهل سنت در تثبیت انقلاب را ببینیم و باید از کسانی که نقش آفرین بوده اند تجلیل کنیم.

وی به تقارن ایام دهه فجر و ایام فاطمیه اشاره و خاطرنشان کرد: در دهه فجر بخشی از ایام تقارن پیدا کرده، با ایام فاطمیه که باید نهایت استفاده را از آن ببریم، دستاوردهای معنوی را مختص آن روز قرار می دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha