جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تطهیر چهره رژیم سابق هستند، خاطرنشان کرد: این افراد با نادیده گرفتن اقدامات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به دنبال بزرگ نمایی اقدامات گذشته هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام  سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی به منظور تبیین خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تبیین صحیح این خدمات بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در چهار دهه اخیر خدمات و اقدامات ارزشمندی از سوی نظام اسلامی صورت گرفته، افزود: لزوم دارد در آستانه دهه چهارم انقلاب این خدمات ارزشمند به خوبی تبیین شود.

امام جمعه بهشهر به تلاش دشمنان در جهت نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های تبلیغی موجود در جهت تبیین صحیح این دستاوردها بهره گرفته شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تطهیر چهره رژیم سابق هستند، خاطرنشان کرد: این افراد با نادیده گرفتن اقدامات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به دنبال بزرگ نمایی اقدامات گذشته هستند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک تحول عظیمی در عرصه های مختلف این کشور ایجاد کرد، تصریح کرد: این تحول عظیم حتی از مرزهای جغرافیایی نیز گذر کرده  وامروز در سایر کشورها نیز به عنوان الگو مورد توجه قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم سابق در همه امور وابسته غرب بود، خاطرنشان کرد: نظام سلطه حتی اجازه کوچکترین تحول و پیشرفت را به ملت ایران نمی داد و کشورمان را در همه امور وابسته خود کرده بود.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی پایانی بر چندین دهه ذلت و وابستگی ایران به غرب و شرق بود، تصریح کرد: امروز علیرغم همه فشارها و تحریم های غرب شاهد پیشرفت های عظیمی در عرصه های مختلف این کشور هستیم.

حجت الاسلام جباری با بیان این که ایران اسلامی در سایه ظرفیت های داخلی خود امروز به یک کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده، خاطرنشان کرد: پیشرفت هایی که امروز در کشورمان وجود دارد نتیجه چهار دهه تلاش، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران راه های پیشرفت و توسعه را با قدرت ادامه می دهد، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت ملت بزرگ ایران شود چون این ملت دارای هدف های متعالی و بلندی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز باید امید و نشاط در متن جامعه ترویج شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها با تزریق ناامیدی در کشور مسیر را برای توطئه و نفوذ دشمن هموار می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha