پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: جامعه امروز ما بیشتر از هر زمانی نیاز به امیدآفرینی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در دیدار با کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی استان، اظهار داشت: بهترین خصلت‌های هر انسانی باورها و اعتقادات و خدماتی است که او به جامعه بشریت می‌کند.

وی در ادامه با بیان این‌که خدمت رساندن در روایات دینی ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: خدمت رساندن به خلق خدا آن‌چنان ارزشی دارد که رسول اکرم(ص) آن را در کنار ایمان قرار داده است و آن را هم‌وزن ایمان به خدا می‌داند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: طبق بیان ارزشمند امام خمینی(ره) ما تشنگان خدمتیم نه قدرت و انقلاب ما برای یاری‌رساندن به مردم به‌ویژه محرومان و مستضعفان بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه افزود: کشورهای ابرقدرت دنیا همواره در پی قدرت و نفوذ هستند و درصدد هستند دیگر کشورها را تحت سلطه و سیطره خود درآورند اما جایگاه آنان در اسفل‌السافلین است.

وی در ادامه افزود: مدیران نظام اسلامی همواره تشنه خدمت بوده و در یاری رساندن به مظلومان نه‌تنها در کشور خودمان بلکه در دیگر کشورهای منطقه هم سعی و تلاش دارند و جایگاه کسانی که نیتشان خدمت به مردم است احسن تقویم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: یکی از سازمان‌هایی که نیاز هر جامعه است، تأمین اجتماعی است تا افراد جامعه بتوانند بدون دغدغه کار کرده و امید به آینده داشته باشند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: جامعه امروز ما بیشتر از هر زمانی نیاز به امیدآفرینی دارد.

وی سازمان تأمین اجتماعی را سازمان امیدبخشی به مردم جامعه توصیف کرد و افزود: این سازمان توانسته گام‌های بسیار بلند و خوبی را بردارد، به‌گونه‌ای که تاکنون خدمات ارزنده‌ای درزمینهٔ بیمه و درمان مردم داشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تأکید کرد: همه ارگان‌ها و ادارات باید خدمت به مردم را سرفصل همه امورات خود قرار دهند؛ زیرا مردم کشور ما لایق بهترین و شایسته‌ترین خدمات هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha