جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز یکی از مهم ترین راه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، وحدت و همبستگی ملی است، گفت: دشمن با اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان نظام تلاش می کند تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان، با اشاره به پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی، این پیشرفت ها را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران دانست.

وی با بیان این که در سایه مقاومت ملت ایران در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده است، افزود: تا زمانی که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در صحنه حضور دارند دشمن قادر به کوچکترین تحرک علیه این ملت نخواهد بود.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که دشمنان ملت ایران فکر می کنند با تحریم، تهدید و فشار می توانند مانع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در عرصه های مختلف شوند، تصریح کرد: این ملت همه مشکلات و سختی ها را با ایستادگی و مقاومت پشت سر گذاشته اند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که چهار دهه تحریم و فشار علیه ملت ایران هیچ نتیجه ای جز پیشرفت این ملت بزرگ نداشته، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران موجب پیشرفت های شگرفی در کشور شده، افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب، حکام رژیم سابق کشور را در عرصه های مختلف وابسته محض غرب کرده بودند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه کرد، گفت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه همین استقلال و آزادی در عرصه های مختلف به قدرتی بلامنازع در جهان تبدیل شده اند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده و بسیاری از ملت ها این گفتمان را الگوی خود قرار داده اند، افزود: نظام سلطه از جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی به شدت هراسان است و به همین دلیل تلاش می کند تا جایگاه نظام اسلامی را در عرصه بین الملل تضعیف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فشارها و تحریم ها تأثیری در اراده ملت بزرگ ایران به منظور رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ندارد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران مسیر پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف را با قدرت ادامه می دهد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امروز و در آستانه دهه چهارم انقلاب تحرک و تلاش دشمنان علیه انقلاب اسلامی چند برابر شده، گفت: در چنین شرایطی رسالت اقشار مختلف مردم و مسئولان در دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام بسیار سنگین است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز یکی از مهم ترین راه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، وحدت و همبستگی ملی است، تصریح کرد: دشمن با اختلاف و تفرقه میان مردم و مسؤولان نظام تلاش می کند تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha