جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد نورث یورک رکورد ۱۵ هزار وعده غذا به نیازمندان را شکست

حوزه/ مسجد طارق در شهر نورث یورک در تورنتو، این هفته نیز به نیازمندان غذای رایگان داد و موفق شد رکورد ۱۵ هزار وعده غذای خیریه به مستمندان و فقرای این شهر کانادایی را بشکند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از CBC، مسجد نورث یورک، یک منطقه مسکونی در شهر تورنتوی کانادا، یکشنبه این هفته رکورد 15 هزار وعده غذای اهدایی میان نیازمندان را شکست.

به گفته سمیر صاحب دار یکی از داوطلبان امور خیریه در نوانخانه مرکز اسلامی طارق، 7 سال از آغاز فعالیت این مرکز گذشته و وی به همراه خانواده اش در این راه همکاری داشته است.

صاحب دار گفت: هدف ما تنها کمک کردن به همسایگان مان است. متاسفانه مردم زیادی در اینجا به غذا نیازمند هستند و ما تنها سعی داریم با دادن یک وعده غذا به آن ها کمک کنیم.

به گفته او، این نوانخانه در هفته گذشته 1 هزار وعده به نیازمندان داده که به نوبه خودش یک رکورد جدید در غذا دادن به نیازمندان محسوب می شود، روز یکشنبه نیز 750 وعده غذا به مردم داده شد.

صاحب دار می گوید از اینکه می بینند تعداد نیازمندان به کمک تا این اندازه در جامعه کانادا زیاد است، شگفت زده شده، اما خوشبتخانه مردم زیادی نیز هستند که دلشان می خواهد به یکدیگر کمک کنند.

وی افزود: من فقط هدفم کمک کردن است، کمک کردن به همسایگان و جامعه و اینکه به کودکانم بیاموزم که خیریه چقدر ارزشمند است.

گفته می شود این نوانخانه به بیش از 15 پناهگاه امدادی و اضطراری در سرتاسر کانادا برای زنان، مردان، جوانان کمک رسانی کرده و هر هفته صدها وعده غذا نیز به خانه سالمندان و مجتمع های فقرا اهداء می کند. هر وعده غذایی تازه، مقوی و لذیذ تهیه شده و نزدیک به 40 تا 50 داوطلب هر هفته برای کمک می آیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha