سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مقاله نویسی

حوزه/ کارگاه آموزشی آشنایی طلاب با مقاله‌نویسی با تدریس استاد معاونت پژوهش‌ حوزه‌های علمیه، طی دو روز در مدارس علمیه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ کارگاه‌های آموزش و آشنایی طلاب با مقاله‌نویسی طلاب به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، روزهای یکشنبه و دوشنبه، در مدارس علمیه تبریز برگزار شد.

این کارگاه‌های آموزشی که با تدریس ابوالحسن حسنی، از پژوهشگران معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه به مدت سه ساعت در مدارس علمیه امام صادق(ع)،‌ امیرالمومنین(ع) و سالار شهیدان(ع) تبریز برگزار شد،‌ با استقبال طلاب روبرو گردید.

 حسنی در کارگاه مدرسه علمیه امیرالمومنیم(ع) تبریز به ضرورت توجه به نیازهای جامعه در انجام کارهای پژوهشی از سوی حوزویان و طلاب اشاره کرد و افزود: موضوعاتی را برای تحقیق،‌ پژوهش و مقاله‌نویسی انتخاب کنید که نیاز جامعه بوده و مورد غفلت واقع شده است، شبهات دینی رایج را نوشته و با علم و اطلاعاتی که دارید، پاسخ مناسبی برای آن‌ها بنویسید.

این پژوهشگر حوزوی تأکید کرد: برای کار پژوهشی و نگارش مقاله، دنبال مقصر نگردید و از عدم حمایت‌ها گلایه نکنید،‌ بلکه دنبال راه حل‌های مفید برای مرتفع کردن مشکلات باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha