چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افتتاح

حوزه/ دهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان با حضور قربان میرزایی، سرپرست استانداری خراسان رضوی و همراهان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، نمایشگاه پژوهش و فناوری و دهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان، با حضور قربان میرزایی، سرپرست استانداری خراسان رضوی، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: خوشبختانه نمایشگاه بسیار عالی بود، البته همه بضاعت و بنیه علمی استان این نیست، اما همین‌که قسمتی از آن توسط پژوهشگران و فناوران به‌نمایش گذاشته شده، باعث افتخار است.

 میرزایی همچنین ضمن حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری و دهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه، از غرفه های حوزه علمیه خراسان نیز بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های تحولی این حوزه قرار گرفت.  

حجت الاسلام والمسلمین کندری، معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در این بازدید گزارشی از فعالیت قرارگاه های هفت گانه، هیات های اندیشه ورز و آثار و تولیدات پژوهشی عرضه شده در این نمایشگاه را ارائه و با بیان این که همه اساتید حوزه علمیه خراسان موظفند به دانش روز مجهز شده و این را به همه حوزه تسری دهند، گفت: در حال حاضر حوزه علمیه خراسان در حاشیه نمایشگاه پژوهش و فناوری، آثار پژوهشی بروز و نوآورانه و تولیدات فاخر خود را جهت بازدید علاقه مندان عرضه کرده است.

در ادامه قربان میرزایی ضمن ابراز خرسندی از مجموعه فعالیت های صورت گرفته در بدنه حوزه علمیه خراسان، خاطر نشان کرد: بدانید یکی از مسائل مهم امروز، نیازهای فعلی کشور و همین مساله محور بودن مطالب است.

وی با بیان این که امروز در حوزه مسائل اجتماعی، التهابات، روابط، باورهای اجتماعی و بسیاری دیگر از مسائل نیاز به کار و پژوهش احساس می شود و ضرورت دارد در این حوزه ها نیز پژوهش صورت بگیرد، بیان کرد: این که امروز در سازمان های مختلف پژوهش هایی صورت گرفته جای تقدیر دارد اما مشکل اصلی آن است که در حوزه علوم انسانی و روابط اجتماعی مشکلاتی هست که باید روی آن کار شود و امروز حوزه های علمیه باید با تولید آثار پژوهشی بستری را بسازند، تا مسائل روی این ریل مرتفع شوند.

قربان میرزایی با بیان این که برای این بسترسازی باید جلساتی میان ما و حوزه برگزار شود تا بر روی این موضوعات بیش تر تامل صورت بگیرد، از مجموعه فعالیت های تحولی حوزه علمیه خراسان خشنود شد و ابراز امیدواری کرد که مجموعه این فعالیت های تحولی حوزه علمیه انقلابی خراسان در آینده نمود و بروز و ظهور بیش تری داشته باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha