سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباس امینی-شاهرود

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه آب در سال‌های اخیر یا صورت نگرفته و یا به‌طورجدی پیگیری نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی، صبح امروز در مراسم استقبال رئیس‌جمهور در استادیوم تختی شهرستان شاهرود در آغاز سفر هیئت دولت به استان سمنان، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه آب در سال‌های اخیر یا صورت نگرفته و یا به‌طورجدی پیگیری نشده است، اظهار داشت: امیدواریم این سفر بتواند در حوزه آب و خشک‌سالی برکات خوبی داشته باشد.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: استان سمنان و شهرستان شاهرود دارای ظرفیت‌های خوب توسعه از لحاظ کشاورزی و صنعتی و گردشگری است که امیدواریم بتوانیم شاهد برکات خوبی در این سفر در این حوزه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور با حضورش در شاهرود نویدبخش طرح‌ها و تحولات خوبی خواهد بود، افزود: شاهرود دارای ظرفیت‌های خوبی است که امیدواریم در این سفر نگاه ویژه‌ای به این شهرستان صورت گیرد تا در زمینه‌های مختلف شاهد تحولاتی خوبی باشیم.

لزوم بهره‌مندی تمامی شهرها و روستاهای استان از برکات سفر رئیس‌جمهوری

سعید ناجی نیز در این آیین با بیان اینکه این سفر دارای برکات خوبی برای استان سمنان است، اظهار کرد: مردم خوشبختانه نشان داده‌اند که در تمامی عرصه‌ها حضور پرشوری دارند و امروز نیز این حضور را به منصه ظهور رسانده‌اند.

سرپرست استانداری سمنان با بیان اینکه این سفر دارای برکات معنوی و اقتصادی و عمرانی فراوانی را در سراسر استان به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: برکت این سفر در تمامی شهرها و روستاهای استان دیده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha