چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کام لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: امروز تبیین اندیشه های امامین انقلاب اسلامی از ضروریات اصلی جامعه روحانیت می باشد، چرا که توجه به بیانات ولایت گره گشای تمام امور جاری درکشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمیه قزوین، گفت: روحانیت همیشه در صف اول دفاع از حق و حقانیت بوده و هیچ گاه بین این قشر که سربازان امام زمان(عج) هستند، فاصله ای با مردم نداشته و نخواهد داشت.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: همیشه حوزه های علمیه درمیان مردم ساخته شده و هیچ گاه این ارتباط با آحاد ملت و جوانان جدا نبوده است.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: روحانیت هیچ گاه وابسته به حزب و یا جناحی نبوده و همیشه حامی نظام اسلامی و مدافع ملت بوده است.

توفیق روحانیون در پاسخگویی به شبهات

حجت الاسلام کاظم لو گفت: امروز روحانیت همیشه ارتباط بیش از پیش با مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان داشته و توانسته به شبهات احکام دینی به خوبی پاسخ دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین مطالعه بیشتر را وظیفه اصلی روحانیت و طلاب حوزه های علمیه اعم از برادران و خواهران دانست و بیان کرد: امروز در منابر، مساجد و یا برخی از جلسات بانوان که به مناسبت های مختلف برگزار می شود، بهترین فرصت برای خواهران مبلغ و روحانیو ن ایجاد می کند تا بتوانند مطالب به روز و علمی  را تقدیم مخاطبان خود نمایند.

 حجت الاسلام کاظم لو عنوان کرد: امروز دشمنان مطالب کهنه و قدیمی را به عنوان مطالب جدید به ذائقه مردم انتقال می دهد که وظیفه شما سربازان امام زمان(عج) در پاسخ مستدل به این شبهات، بسیار خطیر و حساس است.

استاد حوزه علمیه قزوین خواهران مبلغ را به حوصله و وقت گذاری برای امر تبلیغ توصیه نمود و بیان کرد:خواهران مبلغ علمیت و داشتن فرصت کافی و وقت گذاری را اولویت اصلی خود قرار داده تا بتواند در فضای حقیقی شبهات را رفع نماید.

 اندیشه های ولایت در جامعه تبیین شود

حجت الاسلام کاظم لو همچنین به تبیین اندیشه های رهبری در جامعه خاطرنشان کرد: امروز تبیین اندیشه های امامین انقلاب اسلامی از ضروریات اصلی جامعه روحانیت می باشد، چرا که توجه به بیانات ولایت گره گشای تمام امور جاری درکشور است.

وی اظهار کرد: روحانیت حوزه های علمیه باید خود را مکلف دانسته تا بتواند گفتمان امام و رهبری را با مطالعه بر روی موضوعات شاخص و برجسته، در جامعه اسلامی تبیین نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha