جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز

حوزه/ بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس‌جمهور و با حضور مسئولان کشوری و لشکری و طلاب و روحانیون، در سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز دقایقی پیش در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان آغاز شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور به‌عنوان مهمان ویژه این آیین در این برنامه حضور دارد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، طلاب و روحانیون و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری از دیگر مهمانان این آیین هستند.

۴۰۰ نفر از مسئولان کشوری در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز حضور پیدا می‌کنند و اجلاس بیست و هفتم نماز با دعوت از یک هزار و ۶۰۰ شرکت‌کننده در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان در حال برگزاری است و قرائت پیام مقام معظم رهبری از سوی آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در سمنان از دیگر برنامه‌های این آیین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ‌محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در دو نوبت صبح و عصر سخنرانی می‌کند. همچنین در نوبت عصر نیز دو تن از وزرای هیئت دولت، آقایان بطحایی و غلامی، وزرای آموزش و پروش و علوم، به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز به‌صورت یک‌روزه و در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود و تجلیل‌ها نیز در دو بخش محتوایی و دو نوبت زمانی انجام می‌شود؛ بخشی از تجلیل‌ها به سازمان‌ها، نهادها و خبرگزاری‌های برتر در امر ترویج اقامه نماز اختصاص دارد.

 اجلاس سراسری نماز از شبکه قرآن سیما، شبکه استانی سمنان، شبکه شما و رادیو معارف  مستقیماً پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha