پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خوزستان پاسخ‌دهنده شبهات روز جامعه هستند، گفت: هر فردی که شبهه‌ای در دین و اعتقاداتش ایجاد شد، می‌تواند به حوزه‌های علمیه سراسر خوزستان مراجعه کرده و پاسخ شبهه و سؤالش را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم عمامه گذاری و تکریم از معممین شهرستان آبادان، با بیان اینکه شهرستان آبادان یکی از پیش قراولان مبارزه با دشمن در زمینه‌های نظامی-اعتقادی است، اظهارداشت: بشارتی برای آبادان است که علمای این شهرستان در راه خدا جهاد کرده و از حریم اسلام‌، ولایت اهل‌بیت و حقوق مردم دفاع می‌کنند.

امام جمعه اهواز به روایتی از امام حسن عسکری(ع) مبنی بر «علماء شیعتنا مرابطون بالثغر الذی یلی ابلیس و عفاریته یمنعونهم عن الخروج علی ضعفاء شیعتنا» اشاره کرد و گفت: حضرت در این روایت بیان می‌کنند که «علمای شیعه مرزبانانی هستند که از بلاد و حریم اسلام دفاع می‌کنند تا شیاطین وارد نشوند»؛ پس بر شما مرزبانان دین تبریک می گویم که راه و روش شما، مورد منقبت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) قرار گرفته است.

آیت‌الله موسوی جزایری با تأکید بر اینکه ما از ولایت اهل‌بیت(ع) در مقابل وهابیون دفاع خواهیم کرد و قدمی از اعتقاداتمان برنخواهیم گشت، ادامه داد: شما مردم عزیز جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتید! اما باید بدانید یک جنگ اعتقادی توسط وهابیون آغاز شده که شب و روز در حال پیکار با آن‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به روایت «علی و شیعته هم الفائزون» از پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و عنوان داشت: این روایت در بسیاری از کتب اهل سنت موجود است و بشارت می‌دهد که پیروزی از آن شیعیان امیرالمؤمنین(ع) است؛ پس خدا را شکر که افتخار ملت ایران است که شیعه‌ امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان ایشان هستند.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه خوزستان، پاسخ‌دهنده شبهات موجود در جامعه هستند، گفت: هر فردی که شبهه‌ای در دین و اعتقاداتش ایجاد شد، می‌تواند به حوزه‌های علمیه سراسر خوزستان مراجعه کرده و پاسخ شبهه و سؤالش را دریافت کند.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان از وجود دو مدرسه علمیه ممتاز در سطح شهرستان آبادان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha