جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهدای روحانی

حوزه/ یادواره ۴۸ شهید شهرک رزمندگان اهواز، با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، معاون حشدالشعبی عراق، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یادواره ۴۸ شهید شهرک رزمندگان اهواز، شامگاه سه‌شنبه با حضور علما، روحانیون، اساتید، فضلای حوزه علمیه و عموم مردم اهواز در مسجد امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

در این یادواره که با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، معاون حشدالشعبی عراق، برگزار شد، بر گرامیداشت یاد و راه شهدا تأکید و مطرح شد که انقلاب اسلامی ایران، پدید آورنده حرکت‌های نوین انقلابی در جامعه بشری است.

بر اساس این گزارش، در بخشی از این یادواره، حجت الاسلام سواری، مدیر مدرسه امام جواد(ع) منطقه ملاشیه، با بیان اینکه شهدا حافظان واقعی نظام اسلامی هستند، گفت: در این یادواره تلاش کردیم تا قدم بسیار کوچکی در راستای گرامیداشت شهیدان شهرک و تجلیل از خانواده‌هایشان برداریم.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، به عنوان سخنران اصلی این یادواره، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، محور مقاومت در اقصی نقاط جهان است، اظهارداشت: امروز محور مقاومت در عراق، لبنان، سوریه، بحرین، یمن، پاکستان، افغانستان، کشمیر و نیجریه ریشه گسترانیده و امید اول محور مقاومت به جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

لازم به ذکر است، در انتهای این مراسم، از مقام شامخ خانواده‌های معزز شهدای منطقه شهرک رزمندگان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha