شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دبیرخانه دایمی حوزه و دانشگاه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام اسحاقی بر ضرورت تشکیل دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در استان ها تاکید کرد و گفت: وجود این دبیرخانه، مقوله وحدت حوزه و دانشگاه را از یک روز و هفته خارج کرده و موجب اهمیت یافتن آن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ حجت‌الاسلام اسحاقی در جریان سفر به تبریز،‌ شامگاه دیروز در دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه حضور یافت و با مسئولان و پژوهشگران این دبیرخانه دیدار و گفتگو کرد.

قائم مقام معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها در این جلسه با بیان اینکه تشکیل این دبیرخانه بصورت دائمی ضرورت داشت،‌ گفت: تجربه تشکیل چنین دبیرخانه‌ای باید در تمامی استان‌ها مورد استفاده و کاربرد قرار گیرد. وجود این دبیرخانه، مقوله وحدت حوزه و دانشگاه را از یک روز و هفته خارج کرده و موجب اهمیت یافتن آن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود نشریه‌ای بصورت مشترک با آثار اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی طراحی و چاپ شود که این چنین نشریات علمی نقش بسزایی در حوزه پژوهش و تبیین دارند. همچنین توجه به برگزاری اردوها و نشست‌های مختلف در کتابخانه‌ها و دیگر مراکز حوزه و دانشگاه خالی از لطف نخواهد بود.

در بخش دیگری از این جلسه، حجت‌الاسلام رحیم شاهدی،‌ دبیر علمی همایش سال ۱۳۹۷ وحدت حوزه و دانشگاه، فرآیند و محورهای دریافت مقالات همایش را تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha