جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فاطمه محدثه اصفهان

حوزه / جنایت سعودی ها علیه مردم یمن به دلیل حمایت از آمریکایی ها و صهیونیست هاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، معلمی در نشست سیاسی با موضوع «تبیین سخنان مقام معظم رهبری در همایش وحدت»، در سالن اجتماعات مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان، گرفتاری بشر را از ابتدای خلقت تاکنون ناشی از نبود عدالت، وجود جهل و فریب و ... دانست و گفت: اسلام توانایی پاسخ گوی به همه ی این موضوعات را دارد.

وی افزود: امام خمینی(ره) معتقد بودند انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد، به عنوان نمونه نیجریه 140 میلیون جمعیت دارد که اولایل انقلاب اسلامی ایران حدود 300 هزار شیعه داشت، اما الان حدود هفده میلیون شیعه در این کشور زندگی می کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: یکی از خواسته های دیگر امام خمینی(ره) این بود که بسیج جهان اسلام شکل بگیرد. امروزه جبهه ی مقاومت اسلامی متشکل از ده ها کشور از جمله سپاه ایران، نیروی فاطمیون افغانستان، انصار الله یمن و نیرو های زمینی سوریه و ... است. واین نشان دهنده آن است که روحیه ی گرایش و اقبال به اسلام و بیداری اسلامی امروزه در جهان وجود دارد.

معلمی با اشاره به فرمایش امام خامنه ای مبنی بر این که راه نجات منطقه غرب آسیا بیداری اسلامی است، گفت: حکام کشور ها باید به سوی ولایت اسلام برگردند و ولایت الله را بپذیرند.آمریکا، حکام سعودی را به گاو شیرده تشبیه کرده است، در حالی که امام خامنه ای این مطلب را نوعی توهین به منطقه و مردم عربستان می داند.

وی، علت همراهی حکام اسلامی به ویژه سعودی ها با آمریکا را جنایت آنان علیه مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: جنایت سعودی ها علیه مردم یمن به دلیل حمایت از آمریکایی ها و صهیونیست هاست.

معلمی خاطرنشان کرد: قدرت آمریکا در منطقه نسبت به 20 سال قبل ضعیف تر شده است تاجایی که هم پیمانانش از او حرف شنوی نداشته و دشمنانش ترسی از او ندارند، در مقابل انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده است که آسیب پذیری کمتری دارد و این توانمندی را به برکت وجود پیامبر اسلام(ص) و هدایت ایشان به دست آورده است.

وی مزیت های انقلاب اسلامی را برشمرد و تصریح کرد: امروز کشور ما به یاری خداوند جزء امن ترین کشور های جهان است، البته سختی های فراوانی از جمله جنگ 8 ساله، کارشکنی های منافقین و تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و همچنان مقاومت و ایستادگی کرده ایم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اسرائیل که زمانی برای گسترش اراضی خود می جنگید، امروزه برای بقای خود می جنگد، آمریکا و اسرائیل دیگر جرأت تهدید نظامی نسبت به کشور ما را ندارند، بلکه جنگ روانی، اقتصادی و رسانه ای علیه به راه انداخته اند.

معلمی به جنگ اقتصادی علیه ایران اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی کشور حدود 30 در صد آن تحت تأثیر تحریم هاست، ولی 70 درصد آن داخلی و در اثر سوء مدیریت، نفوذ جریان بیگانه و ... است.

وی راه حل مشکلات اقتصادی را طبق بیانات رهبری، اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: امام خامنه ای از سال 74 تاکنون بر این نکته تأکید دارند و افرادی که ایشان را در مسائل اقتصادی متهم می کنند یا این که به قانون اساسی جهل دارند و وظایف رهبر را نمی دانند یا این که معاند هستند.

معلمی در پایان تأکید کرد: حفظ وحدت اسلامی برای موفقیت و سربلندی کشور و همچنین خنثی کردن توطئه های دشمن  لازم و ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha