پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زهرائیه نجف آباد

حوزه/ ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیا از لحاظ منابع طبیعی است و قدرت نظامی و موشکی ایران در عرصه بین المللی پشت دشمنان به خصوص آمریکا را به لرزه در آورده است و جوان های ما این ظرفیت را دارند که به پیشرفت های بالاتر دست پیدا کنند و نباید این ظرفیت را رها کرد و چشم به اروپایی ها داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاج احمد، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان در نشست شوراهای بسیج سایر مدارس علمیه نجف آباد که در مدرسه علمیه زهرائیه این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی، گفت: در فضای مجازی و حقیقی یا کم کاری کرده ایم و یا روش ما در جذب افراد اشتباه است.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب درباره بسیج را یادآور شد و گفت: زمانی که معظم له می فرمایند: «بسیج مزرعه بدون حصار است» یعنی همه  می توانند بسیجی شوند و هیچ مانعی از حضور هیچ کس وجود ندارد و ما باید بتوانیم با غیر خودمان به راحتی ارتباط برقرار کنیم و این امر سبب جذب خواهد شد.

حجت الاسلام حاج احمد، با توجه به اینکه دشمن برای براندازی انقلاب ما این همه دغدغه و برنامه دارد، گفت: بسیجیان و طلاب انقلابی باید بسیج را به معنای واقعی به مردم معرفی کنند، زیرا بسیج یک تفکر انقلابی، جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم در مسائل فرهنگی، امنیتی، ساخت و ساز و ... است.

وی به پیروزی های ایران در هر عرصه ای که از تفکر بسیجی و انقلابی استفاده شده، اشاره کرد و گفت: زمانی که این تفکر در منطقه به وجود آمد، عراق و سوریه نجات پیدا کردند و تا زمانی که این تفکر حاکم باشد جامعه دچار آسیب نخواهد شد.

حجت الاسلام حاج احمد با اشاره به سخن  مقام معظم رهبری  که فرمودند" آمریکا رو به افول است"  گفت: هنری کسینجر دیپلمات آمریکایی و مشاور اسبق امنیت ملی ایالت متحده آمریکا معتقد است: پیام انقلاب ایران این است که می توان در مقابل آمریکا ایستاد و می توان به پیشرفت رسید.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان در پایان به قدرت ایران در عرصه داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت: ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیا از لحاظ منابع طبیعی است و قدرت نظامی و موشکی ایران در عرصه بین المللی پشت دشمنان به خصوص آمریکا را به لرزه در آورده است و جوان های ما این ظرفیت را دارند که به پیشرفت های بالاتر دست پیدا کنند و نباید این ظرفیت را رها کرد و چشم به اروپایی ها داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha