شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجلاسیه ایثارگران

حوزه/دبیر اجرایی اجلاسیه ایثارگران خراسان جنوبی ضمن اشاره به این‌که اجلاسیه ایثارگران یک شنبه آینده مصادف با ۱۸آذرماه جاری برگزار خواهد شد، گفت:در این جلسه از ۱۰ نفر از جامعه منتخب ایثارگران و ۵ نفر از جامعه بنیاد شهید نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار "حوزه" از بیرجند، محسن سمن، دبیر اجرایی اجلاسیه شهدای ایثارگران خراسان جنوبی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بحث کنگره ۲هزار شهید خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: ۲۷ کمیته در زیر مجموعه کنگره دو هزار شهید استان قرار دارد که یکی از آن‌ها، کمیته ایثارگران است.

وی با اشاره به این‌که تامین اعتبار هزینه ها از مهمترین دغدغه‌های ما بوده که توانستیم با مشارکت و همفکری در سطح خراسان‌جنوبی به تامین آن بپردازیم، تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا توسط دستگاه های اجرایی و مردم خراسان‌جنوبی تامین شد.

دبیر اجرایی اجلاسیه ایثارگران خراسان جنوبی ضمن اشاره به این‌که اجلاسیه ایثارگران یک شنبه آینده مصادف با ۱۸آذرماه جاری با حضور ۴ هزار نفر از جامعه ایثارگران در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از ۱۰ نفر از جامعه منتخب ایثارگران و ۵ نفر از جامعه بنیاد شهید نیز در این اجلاسیه  تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی افزود: سرود خاص اقلیم استان، قرائت دل نوشته فرزند شهید مسروری و استفاده از سخنرانان استانی و کشوری از جمله برنامه های این اجلاسیه است.

افسانه زارع، مسئول کمیته ایثارگران و مشاور استاندار خراسان جنوبی  نیز در این جلسه، بیان کرد: کمیته ایثارگران از خرداد ماه سال گذشته شروع به کار کرده و با توجه به شرح وظایف برنامه های خود را آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: در کمیته ایثارگران دو مبحث برنامه برگزاری اجلاسیه و دیدار از خانواده شهدا با عنوان آلاله ها برنامه ریزی شده است؛ در مجموع دو هزار و ۸۳ شهید منتسب به خراسان‌جنوبی هستند که از این تعداد، ۱۴۴ شهید گمنام هستند.

زارع با اشاره به این‌که یک هزار و ۸۵۰ شهید نیز در داخل استان تدفین شدند، مطرح کرد: محل دفن ۸۹ شهید در خارج از استان خراسان‌جنوبی است.

وی مشارکت دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی را در بحث تامین هزینه ها را بسیار خوب دانست و افزود: ۹۵ درصد اعتبارات توسط این دستگاه ها و کمک های مردمی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha