جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اگر از ولایت فاصله بگیریم دیگر هر کس که ثروت، قدرت و نفوذ بیشتری دارد سردمدار مردم می شود، لذا ما طلبه ها باید دغدغه داشته باشیم و مبانی قرآنی امام راحل و مقام معظم رهبری را استخراج و آنها را تبیین و تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در همایش «اندیشه راقی» که با حضور جمعی از طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین در شبستان مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: اگر از ولایت فاصله بگیریم دیگر هر کس که ثروت، قدرت و نفوذ بیشتری دارد سردمدار مردم می شود، لذا ما طلبه ها باید دغدغه داشته باشیم و مبانی قرآنی امام راحل و مقام معظم رهبری را استخراج و آنها را تبیین و تبلیغ کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل و آمریکا هشدار می دهد که جایگاه خود را بشناسد و از منطقه دور شود، به واسطه اندیشه های امام(ره) و رهبری است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در سبک زندگی، رفتار دینی، اقتدار نظامی و ... حرف برای گفتن دارد و باید پشت سر ولایت حرکت کنیم تا ترقی و پیشرفت جامعه اسلامی محقق شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: عدالت خواهی، حمایت از مظلومان، زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت، اقتدار، استقلال، سبک زندگی اسلامی و طرح تمدن بزرگ اسلامی نعماتی است که خداوند به برکت ولایت به ما عطا کرده و امیدواریم این حرکت موجب شود بیشتر قدردان نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر انسان ها بخواهند به سعادت برسند باید تابع ولایت رسول الله(ص) و جانشین برحقش امیر مومنان(ع) باشند. امروز هم باید به ریسمان الهی، قران و ولایت متصل باشیم و با قرآن و اهل بیت(ع) زندگی کنیم تا به سعادت برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از دست اندرکاران خانه اندیشه ولایت به خاطر برگزاری این نوع همایش ها در استانها قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha