جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلسله نشست های نخبگانی چلچراغ در اهواز

حوزه/ نخستین جلسه از سلسله نشست‌های نخبگانی چهل‌چراغ، با حضور شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین جلسه از سلسله نشست‌های نخبگانی چهل‌چراغ، ظهر امروز با حضور شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، برگزار شد.

در این نشست که با حضور ویژه حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق همراه بود، دستاوردهای شاخص انقلاب در حوزه نظری و تئوری مطرح و بررسی شد.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، در بخشی از این جلسه، با تأکید بر حمایت سایبری از جوانان یمنی، گفت: بحث یمن، میان بسیجیان و رسانه‌های ایرانی باید بیشتر مطرح شود؛ چراکه جنگ یمن در ایران واقعاً مظلوم بوده و لازم است از حیث کمک‌های حمایتی، فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، لزوم افزایش وحدت در میان قشر نخبگانی جامعه، توجه به ملت‌های مستضعف و ضعیف، حمایت ویژه رسانه‌ای از انقلابیون کشورهای اسلامی به‌ویژه یمن، بحرین و نیجریه، توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور و تأسی از گفتمان ولایت‌فقیه، برخی از موضوعات مطرح شده در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های چهل‌چراغ بود.

لازم به ذکر است، سلسله نشست‌های نخبگانی چهل‌چراغ، به مناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب از سوی مؤسسه جهادی عصر ظهور در حال برگزاری است که زمان و مکان برگزاری جلسات بعدی، به زودی از طریق خروجی خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha