پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه رامیان:

حوزه/امام جمعه شهرستان رامیان گفت: با وجود شبهه پراکنی های فراوانی که بر علیه دین و اسلام است، طلاب و روحانیون مودب به آداب الهی بوده و انتقال دهنده سیره و گفتار اهل بیت(علیهم السلام) باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، خانم حسینی واعظ، سرپرست حوزه علمیه خواهران گلستان به همراه خانم شمسی طاهری، مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان، با امام جمعه این شهرستان دیدار و پیرامون مسائل این مدرسه به تبادل نظر پرداختند.

همچنین، حجت الاسلام حسین طاهری در جمع طلاب این مدرسه ضمن ابراز خرسندی از انتخاب خانم حسینی واعظ به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران گلستان، مهم ترین صنفی که کار تبلیغی-فرهنگی انجام داده و معارف اهل بیت(ع) را انتقال می دهند، حوزه های علمیه دانستند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که «تهاجم فرهنگی، تهاجمی به سوی جامعه به ویژه دختران و پسران است»، اظهار کرد: حوزه های علمیه با نوع اقداماتی که انجام می دهند، قادر خواهند بود بر جامعه و به ویژه جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی تاثیرگذار باشند.

امام جمعه رامیان با بیان این که در رابطه با علم، تعلیم و به ویژه ارزش های دینی روایات متعددی وجود دارد، به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: حضرت در جواب کسانی که پرسیدند «چه کسانی جانشینان شما هستند»، پاسخ داد: «کسانی که روایات و سنت مرا فرا می گیرند و به مردم انتقال می دهند».

حجت الاسلام طاهری اظهار کرد: این توفیق بزرگی است که با وجود شبهه پراکنی های فراوانی که علیه دین و اسلام انجام می دهند، طلاب بر سر سفره بی کران و پرفیض اهل بیت(ع) نشسته و به آن عمل نمایند، از این رو ابتدا باید طلاب و روحانیون مودب به آداب الهی بوده و انتقال دهنده سیره و گفتار اهل بیت(ع)باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha