پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اختتامیه مرحله استانی مسابقات قران کریم قوه قضاییه در یزد

حوزه/ آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قران کریم قوه قضاییه در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، ظهر امروز آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قران کریم قوه قضاییه در یزد با حضور مسئولان استان و معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد مسعود معصومی لاری، معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه در این برنامه به سطح بسیار بالا و برگزاری کیفی مسابقات قرآن کریم در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: امروز با برگزاری با کیفیت مسابقات قرآن کریم در قوه قضاییه، متسابقین در تراز مسابقات قرآن اوقاف محسوب می شوند و به طور مستقیم به مسابقات اوقاف راه می یابند.

این مقام مسئول اضافه کرد: استان یزد در امور قرآنی و شرکت در مسابقات قرآن از جمله استان های پیشرو در کشور است، به طوری که تعداد متسابقین قرآنی و افرادی که حائز رتبه شده اند، در این استان با تناسب جمعیت نسبت به سایر استان ها مؤید این موضوع است.

وی اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه به گونه ای برنامه ریزی شده است که کارکنان و خانواده ها در کل سال درگیر مسابقات قرآنی باشند و اتصالشان به قران را از دست ندهند.

حجت الاسلام معصومی لاری در ادامه به زمان برگزاری مراحل شهرستانی تا نهایی کشوری مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: در این راستا در فصل بهار مرحله شهرستانی، در تابستان مرحله استانی، در پاییز مرحله مقدمات کشوری و در زمستان نیز مرحله نهایی کشوری برگزار و نفرات برگزیده کشور معرفی خواهند شد.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه افزود: فعالیت های قرآنی قوه قضاییه در مسابقات قرآن خلاصه نمی شود و بسیاری از برنامه های آموزشی، تبلیغی و ترویجی دیگری در حوزه قرآن در معاونت فرهنگی قوه قضاییه تدوین، تبیین و اجر می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha