جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حضور مستمر و اثرگذار مبلغان دینی در روستاها و مناطق محروم را عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: این حضور پررنگ می تواند موجب تقویت باروهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان در این مناطق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشست تبلیغی با مبلغان طرح هجرت شهرستان آمل با تقدیر از تلاش های تبلیغی مبلغان در مناطق محروم و روستایی استان، گفت: تقویت برنامه های تبلیغی در این مناطق جزء برنامه های اولویت دار این سازمان است.

وی از اعزام بیش از 12 هزار مبلغ دینی هر ساله به مناسبت های مختلف به مناطق شهری و روستایی استان خبر داد و افزود: با توجه به پراکندگی جغرافیایی مازندران نیازمند حضور مبلغان بیشتری در این مناطق هستیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که به منظور پوشش تبلیغی همه مناطق استان نیازمند همگرایی همه نهادهای فرهنگی و تبلیغی استان هستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تأمین نیازهای تبلیغی مناطق روستایی و محروم استان به طورجدی مورد توجه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری جامعه ما را تهدید می کند، گفت: در حال حاضر مناطق محروم و روستایی بیشتر در خطر بروز این آسیب ها قرار دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور مستمر و اثرگذار مبلغان دینی در روستاها و مناطق محروم را عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: این حضور پررنگ می تواند موجب تقویت باروهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان در این مناطق شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که سرمایه گذاری و حمایت از برنامه های تبلیغی امری ضروری و لازم است، تصریح کرد: هر چه در این عرصه تلاش و سرمایه گذاری بیشتر صورت گیرد به طور حتم آثار و برکات بسیاری از خود در جامعه به جای خواهد گذاشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که عرصه تبلیغ دین امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و حمایت است، بیان داشت:  امروز حضور روحانیت در متن جامعه باید پررنگ و ملموس تر از هر زمان دیگری باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت مهارت های تبلیغی از سوی مبلغان تأکید کرد و گفت: آشنایی مبلغان با شیوه های نوین تبلیغی می تواند مسیر موفقیت را برای یک مبلغ هموار کند.

حجت الاسلام شکریان همچنین به گسترش شبهات دینی در جامعه از سوی دشمن تأکید کرد و افزود: روحانیت تنها قشری است که می تواند به صورت منطقی پاسخگوی شبهات دینی مطرح شده از سوی دشمن باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha