شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سازمان تبلیغات فارس

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس مسجد را جایگاه هدایت، اصلاح امور، تقوا، زهد و پاکی و وحدت دانست و گفت: هر مقدار که ما مسجد را بیشتر بشناسیم و به آن ورود پیدا کنیم قطعا مشکلات کمرنگ تر می شود، اما هرچقدر از آن دور شویم قطعا نابسامانی ها و ناهنجاری ها بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در شیراز، مسجد را فرهنگی برخاسته از قرآن کریم دانست و اظهار داشت: مسجد، از جمله مکان هایی است که در قرآن کریم به آن سفارش شده است.

وی افزود: مسجد یک مفهوم قرآنی است، و هر چیزی که از قرآن کریم نشئت گرفته باشد می تواند  گره گشا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: مسجد جایگاه هدایت، اصلاح امور، تقوا، زهد و پاکی و وحدت است، از این رو هر مقدار که ما مسجد را بیشتر بشناسیم و به آن ورود پیدا کنیم قطعا مشکلات کمرنگ تر می شود، اما هرچقدر از آن دور شویم قطعا نابسامانی ها و ناهنجاری ها بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم به حضور و نماز در مسجد توصیه کرده است، عنوان کرد: هر چیزی که از سوی قرآن کریم توصیه شود موجب آسایش و آرامش است.

حجت‌الاسلام مهرابی، امام جماعت را جزو ارکان اصلی مسجد دانست و ابراز کرد: هر مقدار که محوریت مسجد حول مباحث فرهنگی و روحانیت بچرخد، قطعا همدلی و وحدت نیز در جامعه بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha