پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری گفت: اگر در میدان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی جامعه، زنان با مردان همراه باشند کارها به سرعت پیش خواهد رفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در نشست خصوصی با اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه خواهران، در سخنان خود با عنوان « میدان سیاست و نقش زنان» گفت: نیمی جمعیت پاکستان را زنان تشکیل می دهند و ضروری است که این بانوان با ورود سیاست طبق دستورات قرآن و سنت به مردم خدمت کنند و برای انجام این امر میان زن و مرد هیچ فرقی نیست.

وی افزود: اگر در میدان سیاست برای کار فرهنگی و اجتماعی جامعه زنان با مردان همراه باشند و کمک کنند، کارهایی که سالها زمان نیاز دارد در چند ماه انجام خواهد شد و امروز جامعه نیاز شدید به دولتی دارد که در انجام امور مردم عادل باشد.

سیده زهرا نقوی عضو پارلمان ایالتی پنجاپ و دبیر کل مجلس وحدت مسلمین شاخه زنان هم در این نشست سخنرانی کرد و گفت: هدف این نشست متحد کردن زنان در میدان سیاست است، چون ما هم قدرتمند و هم تعدادمان در کشور زیاد هستیم، اما باهم ارتباط نداریم و پراکنده هستیم و برای انجام امور سیاسی و فرهنگی منظم باید متحد شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha