جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف

حوزه/ مسئول آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: علی رغم تلاش های فراوان آن چنان که باید در گسترش و ترویج و تعمیق فرهنگ فریضه امر به معروف و نهی از منکر الهی که غایت دین لقب گرفته از اهداف اساسی تشریعی و تقنینی است، موفقیت لازم به دست است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، غزالی در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن جلسات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس برگزار شد، اظهار داشت: یافته های علمی که بر اساس پژوهش ها و نظرسنجی های متعدد به دست آمده بیانگر عدم آگاهی و شناخت کافی آحاد مردم جامعه از فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 وی افزود: علی رغم تلاش های فراوان آن چنان که باید در گسترش و ترویج و تعمیق فرهنگ فریضه امر به معروف و نهی از منکر الهی که غایت دین لقب گرفته، از اهداف اساسی تشریعی و تقنینی است، موفقیت لازم حاصل نگردیده است.

مسئول آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس عنوان کرد: ضرورت انجام اقدامات موثر در امر برنامه ریزی و اجرای طرح آموزش فراگیر و همه جانبه تمامی سطوح و قشرهای گوناگون با استفاده از راهکارهای نوین و فناوری روز و بهره مندی از اساتید و مجموعه‌های متخصص، آشکار و مبرهن است، از این رو در راستای این هدف والا نسبت به طراحی نقشه راه تدوین سند راهبردی آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: اهداف سیاست های راهبردی کلان، هیئت اندیشه ورز، تعیین اولویت سیاست های ابلاغی و نیازسنجی، شیوه‌های اجرای سیاست‌ها، تهیه و تولید محتوا و انتقال محتوا از جمله ی نمای کلی نقشه راه آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

غزالی به اهداف سند راهبردی اشاره و بیان کرد: گسترش، ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، ارتقای کارآمدی نظام اجرایی امر به معروف و نهی از منکر و آمران و ناهیان و تدوین راهبردی آموزش به منظور ایجاد گفتمان عمومی از جمله اهداف سند راهبردی آموزش ستاد امر و نهی از منکر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha