چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرهنگ مهدوی امربه معروف فارس

حوزه/ دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس یکی از اهداف مهم ستاد امر به معروف را گفتمان عمومی و پیگیری آموزش عمومی دانست و گفت: در همین راستا ماده ۱۰ قانون حمایت را مورد اولویت قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ پاسدار مهدوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ، با اشاره به ماده ۱۱۰ حمایت از آمران به معروف، اظهار داشت: در حدود ۹ ماه گذشته ۱۲۸ مسجد را بررسی میدانی انجام داده ایم و نیاز ها را استخراج کرده ایم.

وی افزود: با توجه و لحاظ اهداف سیاست ها و راهبردهای کلان ابلاغی ستاد مصوبات و دیدگاه های شورای مرکزی و هیئت اندیشه ورز برنامه ها و جداول دوره های آموزشی در قالب شش عنوان و رویکرد، تهیه و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس به شش عنوان دوره آموزشی اشاره و ادامه داد: دوره عمومی با رویکرد حساس سازی، دوره مقدماتی با رویکرد آگاه‌سازی، دوره تکمیلی با رویکرد اقنا سازی، دوره تخصصی با رویکرد کادرسازی، دوره عالی با رویکرد نخبه سازی و دوره ستادی با رویکرد کارآمد سازی از جمله شش عنوان دوره آموزشی به شمار می رود.

وی، یکی از اهداف مهم ستاد امر به معروف را گفتمان عمومی و پیگیری آموزش عمومی دانست و تصریح کرد: در همین راستا ماده ۱۰ قانون حمایت از آمران به معروف را در اولویت قرار داده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha