جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از فعالین نماز

حوزه/ نماینده نهاد ریاست جمهوری در ستاد اقامه نماز کشور گفت: امروز مدیران دستگاه های اجرایی باید مطالبات رهبری انقلاب اسلامی در بخش نماز را استخراج و در جامعه تبیین نمایند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد حسین رضایی، امروز در اجلاسیه نماز در استان قزوین، گفت: همه ما وظیفه داریم فرهنگ و شیوه تبلیغ و دعوت به نماز را سرلوحه کار خویش قرار دهیم، تا بتوانیم دین خود را به اسلام و قرآن ادا نماییم.

وی با بیان اینکه نماز رابطه بین انسان و خداست، افزود: اگر شخصی معتقد باشد که ارتباط من با خدا به گونه دیگری است، اما نماز نمی‌خوانم، سخت در اشتباه است.

نماینده ریاست جمهوری در ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: اگر کسی بخواهد کارنامه ستاد اقامه نماز را از زمان تاسیس این نهاد بررسی کند، خواهد دید که در راستای ترویج فرهنگ نماز نماز، فوق‌العاده کار شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: شهید رجایی با جمله ماندگار خود که «به نماز نگویید کار دارم، به کار بگویید نماز دارم» به درستی در تبیین اهمیت نماز به ویژه در دستگاه های اجرایی یک مسیر روشن را ترسیم کرد.

وی اظهار کرد: خیلی از افراد تلاش می کنند خادم حرمین شوند و با سختی زیادی گاهی موفق هم نمی شوند، اما خادم نماز شدن بسیار راحت و آسان است و امیدواریم از این فرصت برای حرکت در مسیر گسترش فرهنگ نماز برخوردار شویم.

نماینده نهاد ریاست جمهوری در ستاد اقامه نماز کشور گفت: امروز مدیران دستگاه های اجرایی باید مطالبات رهبری انقلاب اسلامی در بخش نماز را استخراج و در جامعه تبیین نمایند .

وی  به اهمیت برگزاری اجلاس نماز در استان ها یادآورشد: در اجلاس ها با ارائه دستاوردهای پژوهشی و کاربردی باید چالش ها و آسیب های این حوزه را استخراج کرد تا مورد بررسی قرار گیرد.

برپایه این گزارش، در پایان از 30 نفر از فعال برتر حوزه نماز تجلیل گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha