جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مسؤول در نظام اسلامی باید ساده زیست و همسوی با مردم باشد، گفت: مسؤولی که زندگی اشرافی دارد به طور حتم درد مردم مستضعف جامعه را نخواهد فهمید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت برنامه ریزی هدفمند به منظور رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد.

وی با بیان این که در حال حاضر مردم از مشکلات اقتصادی می رنجند و از مسؤولان گلایه دارند، افزود: متأسفانه علیرغم اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر هنوز شاهد رفع مشکلات اقتصادی در جامعه نیستم.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود، مطالبات مردم در حوزه اقتصادی را کاملاً به حق دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی سوء مدیریت ها در بخش هایی از کشور موجب بروز چنین مشکلاتی شده است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که ملت بزرگ ایران مشکلات و سختی های بسیاری را در چهار دهه اخیر تحمل کردند، گفت: این وظیفه مسؤولان است که شبانه روزی تلاش کنند تا ذره ای آلام و دردهای قشر محروم و مستضعف جامعه را بکاهند.

حجت الاسلام موسوی همچنین با بیان این که همین مردم چهار دهه است که در همه عرصه ها و صحنه ها پشتیبان انقلاب اسلامی بودند، افزود: رسیدگی به خواسته های آنها وظیفه همه مسؤولان کشور است.

امام جمعه محمود با تأکید براین که در کشوری مثل ایران با چنین ظرفیت و پتانسیل های بالایی نباید شاهد مشکلات اقتصادی باشیم، خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که متأسفانه در برخی سطوح مدیریتی کشور ضعف های بزرگی وجود دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در شرایط سخت اقتصادی امروز کشور انتظار مردم از مسؤولان این است که همانند مردم زندگی کنند تا بیشتر دردهای آنها را درک کنند، بیان داشت: متأسفانه علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری باز هم شاهد تفکر اشرافی گری در میان برخی مسؤولان هستیم.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مسؤول در نظام اسلامی باید ساده زیست و همسوی با مردم باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولی که زندگی اشرافی دارد به طور حتم درد مردم مستضعف را نخواهد فهمید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha