جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف، پژوهشگران ادیان و مذاهب مختلف را به تلاش آزادانه برای رسیدن به حقیقت و عمل به آن دعوت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از دانشمندان و پژوهشگران مسیحی متخصص در مطالعات اسلامی، پژوهشگران ادیان و مذاهب مختلف را به تلاش آزادانه برای رسیدن به حقیقت و تمسلک و عمل به آن دعوت کردند و گفتند: پژوهشگران مطالعات و پژوهش های خود را به شکل پرونده های علمی در بیاورند و از آن محافظت کرده و به عاقبت امور بیندیشند.

معظم له تصریح کردند: چگونه است که قرآن کریم، حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) حضرت عیسی و حضرت مریم (علیهما السلام) را بیشتر از هر کتاب مقدس دیگر مورد احترام و تکریم قرار می دهند، لذا باید این حقیقت را بدانند و آن را ثبت و ضبط کرده و بیان کنند.

حضرت آیت الله حکیم تمامی علما و پژوهشگران را به گسترش روح محبت، همزیستی و ارتباط دعوت کرده و از آنان خواستند مبلغ تفاهم و گفتگوی آرام باشند و برای رسیدن به حقیقت با هم دیدار داشته باشند.

رئیس علمای رباط محمدی با حضرت آیت الله حکیم دیدار کرد

عبد القادر الآلوسی رئیس شورای علمای رباط محمدی عراق به همراه هیئتی از علمای شهر فلوجه در استان الانبار عراق با آیت الله سید محمد سعید حکیم دیدار کرد.

حضرت آیت الله حکیم تمامی عراقی ها با ادیان و مذاهب مختلف را به ارتباط و دیدار بیشتر در جهت افزایش پیوند محبت و الفت دعوت کردند و از آنان خواستند از مصیبت ها و فاجعه هایی که بر سر آن ها آمده عبرت بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha