چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی - سمنان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان گفت: طلاب و روحانیون باید علمدار مباحث سیاسی در جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، امروز در دیدار فرمانده سپاه استان و هیئت همراه با مدیر حوزه علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر مدیریت حوزه استان، با اشاره به 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: با توجه به رسالت سنگین طلاب و روحانیون در جامعه به‌ویژه در انقلاب اسلامی، روحانیت باید هادیان سیاسی جامعه باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید علمدار مباحث سیاسی در جامعه باشند.

وی با اشاره به 9 دی‌ماه و لزوم بصیرت افزایی در جامعه افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی بیش از گذشته، با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جامعه نیازمند روشنگری و بصیرت و آگاهی است.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش‌های وافر و مضاعفی را در 40 سالگی انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند که این مسئله نیازمند تلاش مضاعف و عزم جهادی انقلابیون در راستای خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha