جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در سفر به کراچی با حضور بر مزار محمدعلی جناح قائد اعظم پاکستان و نثار تاج گل به مقام وی ادای احترام کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در سفر به کراچی با حضور بر مزار محمدعلی جناح قائد اعظم پاکستان و نثار تاج گل به مقام وی ادای احترام کرد.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سیده زهرا نقوی عضو مجلس ایالتی پنجاب و دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه زنان، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر عباس دبیرکل مجلس وحدت مسلمین شاخه اروپا، رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان شاخه کراچی، روحانیون اهل سنت وی را همراهی می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در این سفر با اصحاب رسانه هم گفت‌وگو کرد.

گفتنی است به مناسبت سالروز به دنیا آمدن محمدعلی جناح در شهرهای مختلف پاکستان جشن، سمینار و برنامه‌های مختلف در حال برگزاری است و امروز صبح در پایتخت پاکستان چندین توپ به مناسبت روز به دنیا آمدن قائد اعظم شلیک شد و شخصیت‌های سیاسی و نظامی برای آینده این کشور دعا کردند.

محمد علی جناح ملقب به قائد اعظم، بنبانگذار جمهوری اسلامی پاکستان در 25 دسامبر سال 1876 در یکی از محله‌های کراچی و در منزل «جناح پونجا» به دنیا آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha