سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بسیج طلاب فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمونه ای از حکومت پیامبر گرامی اسلام(ص) است، گفت: اگر همه امورات جامعه در مساجد برگزار شود قطعاً انجام این امورات موجب رونق مساجد نیز خواهد شد.

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در شیراز، مسجد را از صدر اسلام تاکنون محور همه فعالیت‌ها دانست و اظهار داشت: اگر همه مردم و مسئولان با فرهنگ مسجد محوری، تمام اداره امور را در مساجد انجام دهند آنگاه مسجد، جایگاه واقعی خود را پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمونه ای از حکومت پیامبر گرامی اسلام(ص) است، افزود: اگر همه امورات جامعه در مساجد برگزار شود قطعاً انجام این امورات موجب رونق مساجد نیز خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس با اشاره به نقش امام جماعت در مساجد، تصریح کرد: امام جماعت در اداره مسجد، اقامه نماز و فعالیت‌های فرهنگی نقش بسیار حساس و مهمی دارد و اگر بتواند پاسخگوی مردم در تمام امور شود قطعاً به عنوان امام‌جماعتی الگو در بین جامعه شناخته خواهد شد.

وی ادامه داد: امام جماعت باید به تمام مشکلات مردم اعم از فرهنگی اقتصادی و اخلاقی رسیدگی کند، امام جماعت مسجد باید مدیری لایق برای مردام باشد‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha