جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غزالی

حوزه/ حجت الاسلام غزالی گفت:اساتید آموزش قرآن در حوزه علمیه هر چه قوی تر باشند طلاب وشاگردان قوی تری تربیت می شوند لذا برای تحقق این مهم یک کار جهادی باید صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسن غزالی، صبح امروز در جمع اساتید قرآن معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: تقویت مباحث قرآنی در مدارس علمیه و برای طلاب از ضروریات امروز است، لذا تقویت و ارتقا سطح آموزش اساتید لازمه این تقویت است.

وی با بیان اینکه برگزاری سلسله جلسات آموزشی برای اساتید و طلاب در طول سال امری ضروری و شایسته است،تصریح کرد: پای درس اساتید متخصص قرآن و تلمذکردن مفاهیم، روش های نوین و مباحث مورد نیاز طلاب وظیفه اساتید قرآن است.

مسئول واحد قرآن وتهذیب حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: بدانید که صرف عمر پای قرآن تلف کردن و هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری و موجب برکت عمر است و اساتید قرآن در مدارس علمیه باید قوی تر از سطح طلاب باشند تا مطالب جدید و تازه را به طلاب بیاموزند.

حجت الاسلام غزالی گفت: ارائه مباحث تجویدی و تقویت این عرصه در کنار تقویت قرائت و ترتیل و صوت خوش امری شایسته و بایسته است و اساتید آموزش قرآن در حوزه علمیه هر چه قوی تر باشند طلاب وشاگردان قوی تری تربیت می شوند لذا برای تحقق این مهم یک کار جهادی باید صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha