پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۹ دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم یوم الله نهم دی در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نصرالله شفیعی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی گفت: یکی از تأثیرات حضور مردم در حماسه ۹ دی ناکامی فتنه ۸۸ بوده است و یکی از سندهای افتخار مردم استان بوشهر و بیانگر تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، ولایت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: فتنه ۸۸ به نحوی تداوم انقلاب‌های مخملی بود که در آن زمان با طراحی اتاق‌های فکر در آمریکا و کشورهای سلطه‌گر انجام می‌شد ولی ۹ دی‌ماه باعث شد فاتحه انقلاب‌های مخملی نیز خوانده شود.

وی به نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در بصیرت افزایی و ترغیب مردم به حضور در صحنه اشاره کرد و ابراز داشت: اصحاب رسانه در تبیین و تحلیل و بصیرت افزایی مردم کسانی هستند که قلم دارند و این قلم را در جهت آگاه کردن مردم بکار می گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسمات محوری یوم الله 9 دی در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در بوشهر با سخنرانی محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ساعت 9 صبح در مصلی جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از برگزاری این مراسم مردم مسیر مصلای امام خیمنی(ره) تا میدان قدس را راهپیمایی خواهند کرد.

شفیعی با اشاره به دیگر برنامه های محوری حماسه نهم دی در استان بوشهر گفت: در تمام شهرستان های استان این مراسم برگزاری می شود که در شهر برازجان ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره)، در شهر گناوه روز هشت دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی این شهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این مراسم در شهر خورموج از ساعت 10 صبح در مصلای این شهر و نیز در دیگر شهرها همچون عسلویه، کنگان، دیر، اهرم، عالیشهر، چغادک، شبانکاره، آبپخش، سیراف، دلوار، امام حسن، کاکی و دیلم و نیز در بسیاری از روستاهای استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha