پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سران فتنه باید توبه می کردند، ولی سال ها از آن برنامه گذشته، ولی حتی یک اطلاعیه عذرخواهی از ملت و خون شهدا و یا ابراز پشیمانی از سوی آنها صادر نشده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در نشست بصیرتی و سیاسی کارکنان دانشگاه علوم پژشکی قزوین، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: ملت ایران در حماسه نهم دی، بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و ولایت را در هم شکست.

وی خاطرنشان کرد: این ملت بصیر و آگاه در روز نهم دی به دشمنان و فتنه گران داخلی که همسو با بیگانگان در حرکت بودند، نشان داد که همچنان مدافع انقلاب و نظام بوده و فریب توطئه های دشمن را نمی خورند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: متاسفانه در فتنه سال 88 این کشور به مدت هشت ماه دچار بحران و اغتشاش و نا آرامی های پس از انتخابات بود و خسارت های مادی و معنوی فراوانی به کشور، نظام و انقلاب وارد ساخت.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سران فتنه باید توبه می کردند، ولی سال ها از آن برنامه گذشته، ولی حتی یک اطلاعیه عذرخواهی از ملت و خون شهدا و یا ابراز پشیمانی از سوی آنها صادر نشده است.

وی افزود: در طول تاریخ افرادی که مسیر باطل را انتخاب کردند و در نزد مردم منفور شدند، مانند منافقین که در دوران دفاع مقدس و در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی چه جنایات های ناگواری علیه این ملت انجام دادند، ولی سرانجام خدای متعال سیلی سختی به آنها زد و امروز در برخی از کشورها آواره و سرگردان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha