پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفت و گو با خانم عباسی ندوشن معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگانبه مناسبت ۹ دی ماه

حوزه/ حجت الاسلام فرخی گفت: اگر حماسه ۹ دی ماه خلق نمی شد، معلوم نبود که چه اتفاقات خطرناکی به وقوع می پیوست.

حجت الاسلام علی فرخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به این که دشمن از هر راهی در صدد نفوذ و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است بنابراین وظیفه ملت و مسئولان بسیار سنگین است، گفت: اگر حماسه 9 دی ماه خلق نمی شد، معلوم نبود که چه اتفاقات خطرناکی به وقوع می پیوست.

وی با تاکید بر اینکه باید این ایام را هر سال گرامی بداریم، تصریح کرد: با بزرگداشت این روز به دشمن یادآور می شویم که حماسه 9 دی و علاقه ملت نسبت به نظام و انقلاب را هیچ گاه قابل فراموش نیست.

استاد حوزه علمیه همدان، بهترین دعا را عاقبت به خیری عنوان کرد و گفت: انسان جایزالخطا است و این که هر لحظه امکان لغرش وجود دارد، لذا باید از خداوند عاقبت به خیری را طلب کنیم تا در پرتگاه های زندگی دچار خطا نشویم.

حجت الاسلام فرخی خاطر نشان کرد: روحانیان تا آن جا که می توانند باید به وظیفه خود در هدایت گری و افزایش بصیرت جامعه اهتمام بورزند و مسائل را برای مردم به صورت شفاف تشریح کنند.

وی ادامه داد: در مساله گرانی مردم باید بدانند که ما نیز جز آن ها هستیم و در همه صحنه ها همگام با مردم بوده و هستیم و ذکر این نکته نیز ضروری است که دشمنان بدانند ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت خیال محال است.

 حجت الاسلام فرخی، نقش رهبر معظم انقلاب در بیداری جامعه را نقش بی نظیری دانست و اظهار داشت: حضرت آقا با دید بسیار وسیع و جامع خود آن چنان زیبا فتنه و نقشه دشمنان را پیشاپیش برای مردم شرح دادند که دشمنان نیز در صحبت هایشان از نحوه مدیریت بی نظیر ایشان یاد می کنند.

وی افزود: متاسفانه عده ای در داخل تا زمانی که خودشان این اتفاقات را با چشم نبینند، به بیانات حضرت آقا عمل نمی کنند و بسیاری از ضربه هایی که در طول این 40 سال خورده ایم نیز از همین جناح بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha