چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت السالام تلخابی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه نهم دی، حماسه ای از جنس تعهد وبصیرت دینی بود، چرا که حضور عظیم و با شکوه و خودجوش مردم ایران برخوردار بود.

 حجت الاسلام مجید تلخابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: حضور متعهدانه و موثر مردم در صحنه های دفاع از آرمان ها و دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی، حکایت از پیوندی عمیق و ناگسستنی میان مردم و انقلاب اسلامی آنان دارد.

حجت الاسلام تلخابی خاطرنشان کرد: این همراهی و ضمن آنکه وصف مردمی بودن نظام را عیان و آشکار می سازد، در حقیقت نشان از بصیرت و آگاهی سیاسی ملتی است که از روز نخست چه در روند تثبیت و پیشرفت نظام و چه در بقا و استمرار آن و در مواجهه با تهدیدات و فتنه ها همواره با کمال اشتیاق و آگاهی حماسه ها رقم زدند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: نمونه بارز این حماسه آفرینی، حضور عظیم وخروشان مردم در نهم دی ماه 88 بود که به فراخوان هیچ شخص، حزب و یا ارگان و نهادی وابسته نبود و این حرکتی خودجوش و مردمی بود که برگرفته از همان معرفت دینی و بصیرت انقلابی ملت هوشمند ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام تلخابی بیان کرد: ایمان دینی و بصیرت سیاسی مردم از همان آغازین روزهای تشکیل نهضت، اسلام خواهی و پیاده سازی آموزه های دینی در تمامی زوایای حکومت و جامعه از مطالبات و خواسته های اصلی ملت ایران بوده است.

وی اظهار کرد: از طرف دیگر دشمنان هم به خوبی دریافته و می دانند که راهبردهای منازعه و دشمنی آنها با ایران بی حاصل بوده و راه به جایی نمی برد.

حجت الاسلام تلخابی عنوان کرد: امروز توطئه ها و دسیسه ها و دشمنی استکبار و موج آفرینی امپراطور رسانه ای و تبلیغاتی آنان اراده متسحکم و پولادین ملتی قرار دارد که ایستادگی، استقامت و استکبار ستیزی ریشه در ایمان و باورهای دینی و بصیرت نافذ سیاسی آنان دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بعد از سال ها دشمنی و توطئه  همه امیدشان این بود که تلاش آنها در بزنگاه فتنه 88 نتیجه بدهد، ولی حضور ملت مومن و هوشمند ایران در مقابله با جریان فتنه وحماسه آفرینی در نهم دی ماه و22 بهمن نشان داد که غرب ودشمنان در رمز گشایی بصیرت دینی ملت ایران بسیار حقیر و ناتوانند.

استاد حوزه علمیه  قم بیان کرد: حماسه نهم دی،حماسه ای  از جنس تعهد و بصیرت دینی بود، چرا که حضور عظیم و با شکوه و خودجوش مردم  ایران برخوردار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha